Reklamácie a vrátenie tovaru

Reklamácia

Reklamácia tovaru

Vaša spokojnosť je pre nás zásadná. Ak sa na produkte objaví chyba, prosím postupujte podľa nižšie uvedených krokov, aby sme všetko vybavili rýchlo a bez komplikácií.

Online formulár slúži len pre našu evidenciu a urýchlenie komunikácie. Vytlačený PDF formulár je nutné priložiť do balíčka.

  1.  
    Vyplňte online reklamačný formulár (pre evidenciu a rýchlejšie spracovanie).
  2.  
    Stiahnite a vytlačte PDF reklamačný formulár, vyplňte ho a priložte k zásielke.
  3.  
    Starostlivo zabaľte reklamovaný tovar, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu pri preprave.
  4.  
    Odošlite zásielku poštou na adresu:
    Geis CZ s.r.o. Esthederm eshop SK U Prioru 4/884 161 00 Praha 6 Česká republika
O priebehu a výsledku reklamácie Vás budeme informovať, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Náklady na dopravu hradí zákazník, pokiaľ právne predpisy nestanovia inak.
Vrátenie

Vrátenie tovaru do 14 dní

Rozmysleli ste si nákup? Tovar môžete bez udania dôvodov vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Produkty musia byť neotvorené, nepoškodené, v pôvodnom obale a pôvodnej fólii a vrátane všetkých pôvodných častí balenia (napr. krabička, fólia, vložky a pod.).

Online formulár nám umožní vratku vopred zaevidovať. Papierový PDF formulár je nutné priložiť v balíčku.

  1.  
    Vyplňte online formulár pre vrátenie tovaru (pre evidenciu a rýchlejšie spracovanie).
  2.  
    Stiahnite a vytlačte PDF formulár pre vrátenie, vyplňte ho a priložte k zásielke.
  3.  
    Starostlivo zabaľte vrátený tovar vrátane všetkých pôvodných súčastí balenia.
  4.  
    Odošlite zásielku poštou na adresu:
    Geis CZ s.r.o. Esthederm eshop SK U Prioru 4/884 161 00 Praha 6 Česká republika
Peniaze vraciame rovnakým spôsobom, akým bola vykonaná platba, zvyčajne do 14 dní od prijatia a kontroly vráteného tovaru. Upozorňujeme, že u kozmetiky po otvorení či porušení hygienického zapečatenia nie je možné odstúpiť bez dôvodov.
Informácie

Dôležité informácie

  • Náklady na zaslanie pri vrátení alebo reklamácii hradí zákazník.
  • Pre bezpečné doručenie doporučujeme zásielku poistiť a uschovať si potvrdenie o podaní.
  • Nezasielajte na dobierku – takéto zásielky nepreberáme.
  • Pre produkty zakúpené ako set/kit vráťte všetky položky a súčasti balenia.